CTDI Online

Informacje o naprawie urządzeń oddanych do serwisu CTDI

Jeśli Twój telefon lub komputer trafił do naprawy do CTDI, w tym miejscu możesz sprawdzić status naprawy.

TELEFONY / SMARTFONY
wpisz IMEI urządzenia (15-cyfrowy numer identyfikacyjny) lub nr listy kontrolnej (18 znaków)

WAŻNE!

Jeżeli niedawno oddałeś sprzęt do naprawy w punkcie obsługi Klienta u swojego Operatora lub w sklepie, możesz nie widzieć go jeszcze w naszym systemie, ze względu na czas potrzebny na transport do CTDI.

Prosimy o ponowne sprawdzenie statusu za 1-2 dni robocze. Jeżeli sprzęt nadal nie będzie widoczny, prosimy o uzyskanie numeru przesyłki w punkcie oddania sprzętu i kontakt z nami.

Status obsługi serwisowej oraz dokumentacja zdjęciowa urządzenia (załączana w przypadku uszkodzeń, które nie mogą być naprawiane z tytułu gwarancji) są widoczne na naszej stronie przez 30 dni od daty wysyłki sprzętu z serwisu.

WAŻNE: na naszych strona stosujemy pliki cookie.
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, na co wyrażasz zgodę.
Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies