Informacje o naprawie urządzeń oddanych do serwisu CTDI
Jeśli Twój telefon lub komputer trafił do naprawy do CTDI, w tym miejscu możesz sprawdzić status naprawy.
WAŻNE!
Jeżeli niedawno oddałeś sprzęt do naprawy w punkcie obsługi Klienta u swojego Operatora lub w sklepie, możesz nie widzieć go jeszcze w naszym systemie, ze względu na czas potrzebny na transport do CTDI.
Prosimy o ponowne sprawdzenie statusu za 1-2 dni robocze. Jeżeli sprzęt nadal nie będzie widoczny, prosimy o uzyskanie numeru przesyłki w punkcie oddania sprzętu i kontakt z nami.
Status obsługi serwisowej oraz dokumentacja zdjęciowa urządzenia (załączana w przypadku uszkodzeń, które nie mogą być naprawiane z tytułu gwarancji) są widoczne na naszej stronie przez 30 dni od daty wysyłki sprzętu z serwisu.